1/05/2011

LEAPSA 1
SUNT… o persoana foarte incapatanata
AS VREA… sa am rabdare
PASTREZ… cartile
MI-AS DORI… sa schimb ca prin minune multe lucruri la mine
NU IMI PLACE… Romania
MA TEM… de Romania
AUD… uneori..voci in capul meu
IMI PARE RAU… ca nu imi pot descrie sentimentele
IMI PLAC… barbatii independenti
NU SUNT…usor de inteles

CANT…niciodata
NICIODATA…nu tolerez persoanele ingamfate

RAR… mananc gris cu lapte desi ador desertul asta
PLANG… noaptea
NU SUNT MULTUMIT… de mine
NU IMI PLACE… carnea

SUNT CONFUZ… in prezenta actelor de orice fel
AM NEVOIE… de libertate
AR TREBUI… sa fiu mai calma



LEAPSA 2 – 10 lucruri care ma fac fericita
1. Aprecierea celor din jur
2. Familia
3. Dragostea

4. Iubirea
5. Discutiile care se intind tarziu in noapte
6. Rasul

7. Vacantele
8. Mersul la cinema
9. Descoperirea unor noi sentimente..
10. Viata..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu