1/21/2011

Sentimente..uitate..

Ma simt legata in lanturi,intre 4 pereti,mii de ganduri..mii de vise,tu nu stii de ele,n-ai cum,nu m-ai inteles!! Si nici numai o vei face,totul s-a destramat ca un castel de nisip..a venit o furtuna..si l-a daramat..lasand la mine in suflet muulte regrete,tie nici macar numai iti pasa,si nici nu mai vrei sa auzi de mine,atunci eu de ce te-as mai cauta?Numai te caut asta este si raspunsul,tuturor intrebariilor mele..macar daca ma saturam de tine,dar n-am avut ocazia..si luniile au trecut fara sa-mi dau seama ..la fel si timpul..minutele,secundele de cand timpul s-a sfarsit,invat sa traiesc si fara tine..mi-e greu mai ales seara cand stiiam ca vorbeam cu orele,si cred ca TU ai pe alta,te-ai schimbat..numai esti ca inainte mi-ai spus ca numai ai nevoie nici de mine nici de alta,a2a oara dupa ce mi-am pus sufletul in joc mi se intampla sa fiu ranita,si numai vroiam sa fiu,mi-a castigat increderea,afectiunea..iar apoi m-a parasit..relatiile la distanta nu dureaza..sau poate numai daca este iubirea prea mare,in cazul meu n-a fost asa...a fost doar o joaca de copii si asa va ramane eu pe drumul meu el pe al lui,nimic numai il poate intoarce din drum..si poate la fel mi se intampla si mie..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu