10/16/2010

Mi-e teama..

Nu stiu cum suna dar fericirea mea consta in el mi-e teama..ca sunt lucruri peste care nu mai pot trece..iubesti pe cine te iubeste....dar eu il iubesc pe cine nu ma iubeste..totul sa intamplat extrem de repede..chiar in timpul cu acele ploi racoroase..intrebandu-ma "cat timp am sa raman langa tine?" mi-am dat seama ca ai fost ca o tigara am tras fum dupa fum si-am facut o slabiciune pentru tine..vorbele lui m-au facut sa ma simt ce-a mai fericita..pacat erau vorbe false..am avut parte de rau si de bine..de momente frumoase si urate..si totusi ma intrebam ce gaseam in ochii lui reci? Si acum stau si ma gandesc daca inca mai pot face ceva ca sa-l am..nu ma dau batuta orice ar fi..nu m-am invata minte si nu ma voi invata pana nu va fii langa mine trup si suflet..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu